W tym Moto Weeku o dwóch symbolach amerykańskiego zepsucia ;) i liftingu Renault Megane. Poprzednie kompilacje newsów możecie przecztać tutaj.

Hummer powraca

…jako elektryk. General Motors parę dni temu zapowiedzialo powrót tego kultowego modelu. Zapowiedzi są odważne – 1000 koni, setka w około 3 sekundy i moment obrotowy 15000 (!) Nm. Nowy Hummer EV ma być dostepny jako pickup, więc będzie konkurował z Cybertruckiem Tesli. Niestety na razie jedyne dostępne ujęcie nowego modelu przedstawia jego świecący grill. Więcej mamy się dowiedzieć 20 maja.

Nowy Cadillac Escalade

W tym tygodniu zadebiutował też inny bardzo amerykański model – Escalade od Cadillaca. Do wyboru 6.2 V8 o mocy 420 koni, albo 3.0 R6 diesel rozwijający 277 KM. Do tego 10-biegowa skrzynia automatyczna.

W środku uwagę zwracają wielkie zakrzywione ekrany (w technologii OLED – pierwszy raz w samochodach), które łącznie mają przekątną 38 cali. Jest też zestaw audio AKG składający sie z 36 głośników. Raperzy będą mogli posluchać nowych przesyłek z beatami od producentów głośno i wyraźnie :).

Update Renault Megane

Już niebawem do salonów wjedzie Renault Megane po faceliftingu. Z zewnątrz zmiany są bardzo delikatne, natomiast w środku dzieje się trochę więcej – uwagę zwracają nowe, cyfrowe zegary o wielkości 10,2″, uaktualniony system multimedialny czy pokrętła klimatyzacji z wyświetlaczami.

GT Line w polifcie zmieni się w R.S. Line, a prawdziwy R.S. będzie miał teraz o 20 koni więcej czyli 300 – tak jak dotychczas najmocnejsza w gamie wersja Trophy. Dla tej ostatatniej będzie teraz zarezerwowany pakiet Cup – nie będzie go można dokupić jak dotychczas do zwykłego R.S.

Jeśli chodzi o „cywilne” wersje to będzie oczywiście, jak przystało na dzisiejsze czasy, doładowywana z gniazdka hybryda oznaczona jako E-Tech (160 koni, zasięg na prądzie do 65 km), gama benzyn 1.0 i 1.3 TCe o mocach od 100 do 160 koni i diesel 1.5 95 i 115 koni.