Porsche 991.2 ma chyba najbardziej rozbudowany lineup w historii niemieckiego producenta. Oprócz standardowych wersji takich jak Carrera S, Turbo, GTS, GT3… itd. mieliśmy niedawno premierę modelu ze znaczkiem R, a teraz na rynek wchodzi kolejna – 911 Carrera… T, czyli Touring. Do dyspozycji kierowcy będzie 3 litrowy silnik turbo o mocy 370 koni i 7 biegowy manual (lub automat PDK w opcji).

W przeciwieństwie do wersji T z lat 60tych (sprawdźcie ją na FB tutaj), nowe 911 nie będzie dostępne z wydłużonym rozstawem osi, ma natomiast obniżone o 20 mm zawieszenie PASM i skrętną tylną oś (w opcji). Nie ma za to tylnej ławki, systemu multimedialnego, a zamiast klamek mamy materiałowe paski (jak w modelu GT3 RS).
Zrezygnowano także z części wygłuszeń i zastosowano cieńsze szyby co ostatecznie pozwoliło obniżyć wagę do 1425 kg (20 kg mniej względem zwykłej Carrery z porównywalnym wyposażeniem).
Setka na liczniku w wersji z manualem pojawi się po 4,5 sek, natomiast w przypadku wersji z PDK będzie to tylko 4,2 sek. Samochód wjedzie do salonów w USA w marcu 2018 i tam będzie dostępny w cenie 102 tys. dolarów. Dla porównania zwykłe 911 kosztuje 91 tys. “zielonych”, natomiast Ska to koszt 105 tys. Nie znamy na razie cen w Europie. Co myślicie o tej wersji?
Co myślicie o Carrera T?
Ocena czytelników 22 Głosów
7.1